Rezervace přes internet dnes nabízí řada firem. Buď se jedná o speciálně navržené systémy, které řeší prakticky jen rezervace a několik málo omezených úloh kolem nich, a nebo jsou nabízeny jako jedna z komponent rozsáhlejšího informačního systému. Afit WEB není samostatnou a oddělenou komponentou, ale dalším typem rozhraní pro stejná data, která jsou používána obsluhou přímo v Afitu. V praxi to znamená to, že data se nemusí nijak synchronizovat, jsou neustále aktuální a nabízejí mnohem více informací než jen běžné rezervace. Obsluha rezervací přes internet bude pro Vaše zákazníky hračkou, kterou zvládne i malé dítě.
Afit WEB je zákaznické rozhraní, které se přizpůsobí Vašim požadavkům, návrhům a potřebám. Není nutné měnit již zažitý vzhled Vašich stránek jen kvůli rezervacím. Rezervační systém se integruje do Vašich stránek tak, že nikdo nepozná, že je to samostatná aplikace. Bude vypadat přesně tak, jako by byl opravdu jen a jen Váš. Nevnucuje Vám tedy jinou vizáž, kterou byste museli sdílet s mnoha dalšími uživateli a čekat, až ji někdo na Vaši žádost předělá. Afit WEB je volně programovatelné rozhraní a je možné jej libovolně přizpůsobit. Díky jednoduchému šablonovacímu systému si opradu můžete vytvořit bránu do informačního systému pro Vaše zákazníky a to při zachování bezpečnosti a spolehlivosti Vašich dat. Řada atributů je volitelně nastavitelná a dynamický obsah se mění okamžitě po změně nastavení v Afitu. Přidáte-li nový rezervační cíl do Afitu, bude okamžitě součástí Vaší internetové prezentace a zákazníci si mohou hned rezervovat tuto horkou novinku ve Vaší nabídce.
Redakční systém Afitu je ale ještě propracovanější. Pro každou stránku si můžete vymyslet libovolné menu, tj. nabídku příkazů. Navigaci si tak přizpůsobíte jak budete chtít. Stránky se dají skládat ze segmentů a ty se mohou používat vícekrát na různých místech. Editaci daného segmentu děláte ale jen jednou na jediném místě.
Poskytujete služby zahraničním klientům - pak můžete využít další výhody Afit Web rozhraní - lokalizované verze. Není problém vytvořit libovolný počet mutací webových stránek a za běhu je přepínat. Mění se jen obsah, aplikace a data jsou stále stejná. Afit WEB je připraven pro vícejazyčné aplikace.
Máte pocit, že by jedno rozhraní nemuselo vyhovovat všem zákazníkům? Vytvořte si vlastní styly a nabídněte zákazníkům jejich volbu. Nyní je možné dokonce za běhu měnit styl rozhraní, aniž by se to dotklo funkčnosti a dat. V jediném systému může existovat více stylových šablon a v každé šabloně navíc můžete uchovávat individuální informace - různé texty pro různá zobrazení, ale také různá nastavení. Pokud provozujete například dvě naprosto odlišné služby, bylo by asi nevhodné používat jednu stránku, kde se bude mluvit o kosmetických službách a bude se rezervovat tenisový kurt. Obrázky, barvy, texty, rozvrhy, rozmístění prvků - to vše je uživatelsky nastavitelné a volitelné. Ostatně níže můžete sami vyzkoušet, jaké to je mít více stylů stránek a jak se s nimi pracuje. Kdy mezi nimi bude ta Vaše?
Chcete dopřát sobě i zákazníkům skutečnou pohodu při výběru rezervace? Zapomeňte na tužku, papír a gumu! Ať si Vaši zákazníci v klidu domova po přihlášení ke svému účtu v rezervacích přes standardní webový prohlížeč prohlédnou vybrané rezervační cíle v jednoduchých kalendářích v týdenním členění. Je také možné vyplnit jednoduchý formulář a nechat si systémem vypsat všechny volné termíny v blízkém okolí dotazovaného času. Po zadání rezervace okamžitě můžeme sledovat, v jakém je stavu. Např. pokud je nutné rezervaci potvrdit obsluhou (jako volitelná volba), může zákazník obdržet SMS nebo emailovou zprávu, že obsluha již rezervaci potvrdila. SMS a email je možné zasílat zákazníkovi i v naprogramovaný čas před zahájením rezervace. Text zprávy lze libovolně měnit s využitím dynamických dat z rezervace. Zákazník tak nikdy na svou aktivitu nezapomene, bude mu prostě připomenuta.
Ještě lepší možnosti však nabízí rezervační systém obsluze v centru. Rezervace jsou součástí Afitu, takže nemusíte mít spuštěný žádný další program nebo internetový prohlížeč. Pracujete prostě tak, jak jste zvyklí. Jediným kliknutím se dostanete do modulu, kde vidíte přehledně zobrazené obsazení všech cílů. Obsluha může velice rychle a intuitivně zadávat rezervace pro libovolné zákazníky pouhým zadáním textu (příjmení) do příslušného políčka kalendáře. Afit se postará o rozpoznání detailů zadání, najde zákazníka podle jména, pozná čas začátku a trvání rezervace a vystaví případnou zálohu za rezervaci. Afit zkrátka rozumí tomu, co po něm chcete. Naučit se jeho řeč je velice snadné a zvládne to rychle každá recepční. Rezervace zadaná tímto způsobem netrvá déle než několik sekund. Za minutu je tak možné zadat desítky rezervací i při náročném provozu.
Hlavní výhodou Afitu v tomto směru oproti konkurenci je fakt, že nejste nijak závislí na internetu a internetových prohlížečích, které bývají bohužel mnohdy zdrojem nebezpečných chyb v podobě nedostatečného zabezpečení. Přes prohlížeč může do Vašeho počítače proniknout virus, malware, spyware a jiný škodlivý software. Jelikož se při použití Afitu nemusíte připojovat na žádný intenetový server, nevzniká ani riziko nefunkčnosti rezervačního systému. Pokud přijdou Vaši klienti k Vám, vždy budete mít data u sebe, rychle k dispozici. Takže v případě výpadku internetu jediné, co nemusí být dostupné, tak rezervace pro zákazníky přes internet. Ale stále budete moci zadávat a prohlížet rezervace na Vašem počítači na recepci a odbavovat telefonické objednávky.
Jak již bylo řečeno, Afit WEB je jedna aplikace s různým vzhledem, který určujete Vy. Ukázky některých realizací úpravy designu si můžete prohlédnout na následujících obrázcích. Úpravu vzhledu Vám dodáme v ceně licence k rozhraní Afit WEB, takže se o úpravy nemusíte starat. Stačí nám poskytnout vzorovou webovou stránku.
Afit WEB ale není jen rezervační systém pro Vaše zákazníky s neomezenými možnostmi designu. Afit WEB nabízí mnohem více. Vaši zákazníci zde najdou informace o svém účtu a budou si moci zkontrolovat své permanentky, veškeré nákupy, návštěvy a stav svých elektronických účtů. V případě změny osobních údajů je mohou zadat sami na internetu a nebo je dále doplňovat - např. změna telefonního čísla, emailu, hesla apod. Přitom je zajištěno, aby změna nemohla přímo ovlivnit data ve Vaší databázi, změny musí přijmout obsluha v centru - kontrola chyb.
To, že zákazníci vidí veškeré své údaje a pohyby má ještě jeden zásadní efekt - obsluha nemůže podvádět, neboť by to zákazník mohl zjistit. Je to jeden z účinných kontrolních mechanizmů, zda obsluha zadává vše do systému. Existuje jednoduchá motivace pro zákazníky, aby si data kontrolovali - stačí je odměnit benefity za provedené návštěvy a nebo nákupy a sami budou vyžadovat, aby každý nákup a návštěva byla zaznamenána.
Pokud stále váháte s výběrem systému pro řízení Vašeho sportovního centra, můžeme Vám sdělit, že Afit ovládá opravdu rozsáhlé provozy, které patří k největším v České republice. Za dobu své existence nezaznamenal žádnou vážnou havárii, která by pramenila z jeho nefunkčnosti. Centra vybavená Afitem pracují obvykle 7 dní v týdnu, někdy i více než 14 hodin denně a to bez jediné odstávky, kterou by zavinil náš informační systém. Afit navíc nabízí takové funkce, které byste jinde marně hledali a do budoucna chystáme další milá překvapení. Pokud Vás tato nabídka systému zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Budete-li mít zájem o bližší informace, je třeba se nejprve zaregistrovat.